jueves, 23 de septiembre de 2010

Always look on the bright side of life

Em va consolar la idea de saber que probablement no estiguès gras, sinò que la meva amplada era producte d’una inflamació en el sistema digestiu, derivada de la malaltia que arrossego desde fa més de deu anys. Déu m’en guardi. Ara sóc més feliç perquè quan baixi la inflamació sé que baixarà la panxa. La veritat es que a vegades me la miro i penso que no em queda tant malament. Però és difícil de fer-li entendre el mateix al sexe femení. Si no fòs perque sóc un enamorat del sexe no m’importaria. Però alto. No confonguem conceptes, que m’agradi el sexe no vol dir que m’agradi que em fotin un tub pel recte per veure com tinc els intestins i decidir, a partir d’aquí; quin tractament usar. No, no, no, no. Ni en broma. Que m'hagin de fer una colonoscopia no es que em faci molta il·lusió, però ben cert sé que és, que la vida és un regal, i com a tal l’hem de veure amb bons ulls. Always look on the bright side of life. Així que estaré content d’estrenar panxa quan em canviin la medicina. I aniré a la platja i lluiré tipín.

No hay comentarios: